Aglamadim ama etkisindende kurtulmam pek kolay olmadi 😞 kitap bittiginde kaskati kesilmistim cok üzüldüm … bu kitapta savasin en acimasiz yüzüyle tanisiyorsunuz anlatim
Dili biraz basit geldi ama yinede cok cok guzel kesinlikle okunulasi bir kitap 🤌🏻
Ey Ogul!
Rasûlullah (sav), ümmetine yapmis oldugu nasihatle-
rin birisinde söyle buyurmustur: "Allah' in bir kuldan yüz cevirdigine dair kanit, o kulun bos seylerle ugrasiyor ol-masidir. Bir kimsenin, ömrünün herhangi bir saatini vara-tilis gayesi disinda geçirmis olmasi, onun Kiyamet gününe
dek pisman olmasini gerektirir. Her kim ki, kirkini gectigi halde hayirlar (sevaplan) serlerini (günahlarin) geçme-
misse kendini Cehennem atesine hazirlasin."
Ilim ehli olanlara tek basina bu ögüt bile yeterlidir.
Ey Oğul
"Çok konusan bir kimsenin, hatasi cok olur. Ha-tasi çok olan kimsenin günahlari çogalir. Günah-
lari cok
olan kimse ise her seyden daha fazla atese müstahaktir?"37
35