Uykusuz kalmışsın!
Uyusan iyi olur,
Derin bir uykunun içindeyken,
Sadece her şeye kadir olan senin yanında olur.
Aldığın nefes Tanrı'dandır.
Horluyor musun Sujhata?
Şeytanın horlayanların burnunun ucunda olduğunu söylüyorlar,
Şeytan ya da melek olsun sadece uyandıktan sonra zihnine girebilir,
Yani, derin bir uyku çekmelisin.
Sadece uyanıkken insanlar kendi isimlerini ve ünvanlarını hatırlarlar.
Uyurken kimsenin dokunulmazlığı yoktur.
Uyurken kast, din, öfke, üzüntü veya nefreti düşünür müsün?
Hiçbirinin bir önemi yok.
Sadece yüce olan vardır...
Diğer her şey sadece yanılsamadan ibarettir.
Uykusuz halkın yanılsamaları...
#sufivesuhjata filminden