Lojokta

Lojokta
@Aragon24
Hep aynı ton...
içine girdim özgürüm.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
biz köylüyüz bizi beğenmezler.
İçinde olmak güven verir.
karanlığa dalmış umutlar hayal kurmayı yasaklar.
sevişmek hep hoştur yıldızların altında...