Lojokta

Lojokta
@Aragon24
Hep aynı ton...
Sevmek mi sevişmek mi
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Vurulmuşum ben
Sıktı topuğuna bilmeden İpi koptu kuyuya inmeden
Gözler Irak bir cehennem Bakmak bir ızdırap
Her yolun sonu evdir.