Lojokta

Lojokta
@Aragon24
Hep aynı ton...
Koy gitsin .
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
nsan yola koyulunca ne çok dökülene rastlıyor
Kalbimin istekleriyle hiçbir zaman uzlaşamadım
Yine kandık aynı yalana.
Bazen her şey kabuktur.