Lojokta

Lojokta
@Aragon24
Hep aynı ton...
İçine girip orda kalmak ne güzel.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İçine girip orda kalmak ne güzel.
Şatafat bağımlıları
yanılmak dert ve hüsran
ten tene şiir okur.