Ölkəmizde hicablar açılması sayi reyting həddədir, bu o demek deyil kimse pisdir,bu o demekdir ki ,oxumadan bilgilenmeden bağlayan da belə olur..Sonra hicabli qizlara yad planetli kimi baxmaq, sonra hicabli qizlara iş vermemek, ölke içinde yad elli kimi davrandiqca, her adam sebrli ve bilgili olmur buna gorede yenede gelir başında bilgi ve oxumamaq dayananda insan ne edeceyini bilmir, çünkü dünya özü ele savaş alanidir, dünya asan bir yer deyil, her bir insan bir ferddi insanlara ta başdan əxlaqla yanaşmagi ilkin öne çekir dinimiz.