Arda0320

Arda0320
@Arda2020
Herkesin kendi kendine konuştuğu kesin bir doğrudur. Victor Hugo
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ân oluyor bir garip duyguya varıyorum; Ben bu sefil dünyada acep ne arıyorum? Necip Fazıl Kısakürek
Karanlığı aydınlatmak için yeterli olan tek şey bir mum ateşidir. O da kendi ateşini başkasından alır.” – Lao Tzu
Osho Kendine iyi gelmek istiyorsan bir başlangıç yap. Bitmiş herhangi bir yerden. Yeni bir başlangıç …
İnsanları genel anlamda seviyorum ama kimseye tahammülüm yok. Oğuz Atay