İnsan çok değişik bir varlık, kimisi canının derdine düşmüş eşi,dostu, çocuğu içerde onların kurtulmasını bekliyo, diğer tarafta markete girip çamaşır makinesini yüklenip çıkıyor, birisi kondom almış onu söylemiyorum bile. Nerden de iştahın geliyo.. Biz gururlu milletiz, yardım eli uzatılmadıkça o eli istemeyiz, birileri yardıma gelen ihtiyaçları yağlamıyor. Kesinlikle şükretmek yok, kesinlikle ders çıkarmak yok.
Yazık...
Çok doldum..
Şiirimden bir sözle noktalamak istiyorum;
"Ne vicdan kaldı bizde , ne merhamet ne Allah korkusu,
Acaba halen içimizde bu üçü de olan var mı ?"