Sevology

"Asla aynı yere gitmiyorum,bağ kurmaktan ve bağımlı olmaktan hoşlanmıyorum."
Sayfa 85·Kitabı okudu
Kalbim ve Ben
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ötekiler bu içe dönme,zorunlu kapanma dönemine tahammül edemezler.Bunalıma girer, çekip giderler.Ben özellikle seviyor değilim bu ayı ama nefret de etmiyorum."
Sayfa 67·Kitabı okudu
Kalbim ve Ben
"Bütün gücümü çabama veriyorum ve geri kalan her şey yok oluyor.Bedenimin altında dibe vuran ışık oyunlarını,duman gibi akan daimi ışık ve gölge değişimlerini seyrediyorum"
Sayfa 40·Kitabı okudu
Kalbim ve Ben
"Asla sözleşmeden rastlaşıyoruz:Onlar da hayatın tasasında kaçmak için haftanın bu günlerini,bu saatlerini seçiyorlar."
Duygu ve Düşünce
"Uyanıp,kaçınılmaz biçimde ilerlemek zorunda kaldığımı hissetmekten hiç hoşlanmıyorum."
Sayfa 14·Kitabı okudu
Duygu ve Düşünce