-Kabuslarımız çoğunlukla en büyük arzularımızdır.
-Sonsuzluk dediğin şey insanın iradesidir.
-Kendini aş çünkü kendin hala bir taslak.
-Kendinden arınmış hal…
Depresyonda diye dalga geçtiğiniz insanlar o kadar ağır sınavlardan geçiyor ki çareyi intihar etmekte buluyor. İntiharı asla savunmuyorum ama inan bana, o noktaya gelen insanlar artık neyin doğru, neyin yanlış olduklarını bile bilmiyorlar. Şimdiki gençler şu anki eğitim sisteminin kuklası. Kuklayı kavrayan parmaklar ne isterse biz o oluyoruz ve hiç haketmeyenleri, yalnızca doğuştan şanslı diye olmamız gereken yerde görüyoruz.