Arîn

Elim sıkıştı bugün iki ince telin arasına, o an dünyanın tüm acısı sıkıştırılan derime hücum etmişti. Saatler sonra acısı hala canlıydı, görünüşte incecik hatta görülmeyecek kadar şeffaf bir iz bıraktı. Annem acıyı hissetmişçesine üzüldü soru üstüne soru ablam da aynı şekilde tellerin paslı olup olmadığı onlar soruncaya kadar aklıma gelmemişti. Önemli değil küçük bir şey desem de tetanoz aşısı olma konusunda anlaşınca bi nebze rahatladılar. Çok şanlıyım dedim bir kez daha bu sevgiye sahip olduğum için. Çok sevmek ve sevilmek benim normalim..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen sadece ağlamak istersin, hepsi bu.
Değdi o gülücüğün sinene bıraktığı ferahlık...
Anlıyorum kavgalardan yorgun düşen bedenini, anlaşılmazlığın ağırlığını kaldıramayacak kadar çaresiz olduğunu.