Yasaklar; genellikle insanın özgürlüğünü kısıtlamak için ortaya konulur. Çoğu insan yasaklara uyup, özgürlüklerinden kısmayı seçer. Fakat mühim olan bu değildir, mühim olan yasaklar yokmuş gibi özgürlüğün tadını çıkarıp yaşayabilmektir.
Zira insan, yasakları yok sayarak yaşadığı zaman; yasakların insan hayatına ne denli etki ettiğinin ve özgürlüğün ne kadar muazzam bir anlam taşıdığının bilincine varır
-Ariyanizm