"Sahile çıktım. Birkaç martı vardı öyle. Selam dedim. Burası neresi? Dünya dediler. Kahkaha attım. Hayatla olan tek bağımı kesmiştim ya, " Dünya varmış" dedim. "
biliyorum bir anneye yaslanmak serin kalmaktır,
güzel bir şarkıya eşlik etmek gibi yüksek ses.
yada akşam dolmuş yorgunluğundan gelir gibi eve.
eve pencere arkasına, pijama ve çoraba, sıcacık mutfak kokusuna,
desenli halılara, akşam haberlerine, aklımıza
...