Sabah işe giderken yolda başladım, akşam işten dönerken yolda bitirdim. O kadar sakin, sükut dingin bir kitap kii.. 70 küsur yaşlarında birbirine umut olan iki kişinin hikayesi. Caaaanım Louis dedem ve Addie nenem umarım hayatınızın son demlerinde birbirinize iyi gelmeye devam edersiniz efendim, ellerinizden öperim. Hürmetler.