Çok düşünmeyince,çok önemsemeyince,kimseden çok da bişey beklemeyince,kimseye gerektiğinden fazla önem vermemeyi öğrenince, üzenleri boşverince,ayakta kalıp her şeye rağmen gülebilince, bir de bebeklere "cee eee" yapıp onları güldürünce hayat çok güzel.Deneyin kasmayın bu kadar!