Kadın en değerli varlığımız, ilk aşkımız annemiz. Kadın her başımız sıkıştığında, aklımızın ermediği nokta da ve sırlarımızı paylaştığımız kardeşimiz. Kadın, hayatina anlam katan kişi . Ne kadar da anlaşılmaz ve çözülmez olsanız da dünyadaki en değerli varlığımızsınız. Iyiki varsınız. Ne demiş Neşet amca: "Kadınlar insan, biz insanoğlu." Sadece özel günler de değil. Sevdiğiniz insanlar tarafından 365 gün hatırlanma dileğiyle #8mart