📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tahmin edilebilir, iyi ama harcanmış bir hikaye gibiydi. Konu güzel bir yaz geçirdiği adam kalbini kırınca lanetliyor ve bu saçma bir şekilde güzel bir geçmişle bağlanıyor ama ikisi arasında yaşanan aşk ve kurgunun geri kalanı bana hiç geçmedi hep eksik şeyler var gibi mesela o mum hala babasında o ne oldu ? Yani çok havada kalan ve zorlama bir son oldu karakterler hemen anlamıyor bir olayda a ne zeki der gibi olurken diğer olayda yuh nasıl anlamadın diyor insan. Kısaca konu güzel ama kitap tatmin etmedi ikinci kitabı almam