Ebru

Ebru
Ömrüm hep yollarda hep aramakla geçse keşke Kışkırtıyor beni, bir hain kıl kaçmış damarlarıma. Serseriliğe, insanlara, toprağa meylim var. Böyle perişan ve serazat yaşamak istiyor gönlüm...
Edebiyat Öğretmeni
Lisans
İzmir
İzmir, 8 Ocak
119 okur puanı
Eylül 2017 tarihinde katıldı
Kimse kimseye içinde papatya kurutulmuş kitap hediye etmiyor, ben nasıl aşık olacağım?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tanrımmm! Yaşamak ne kederli şey...
Kanamak, yaşamaktır! Yaşıyoruz!
Gün olur alır başımı giderim...
Sevdiklerinizle birlikte mutlu ve huzurlu bayramlar dilerim :)