Iroshh

İnsanlar kaymayan yıldızların ardından dilek dilemezler. Öyleyse başını kaldır, bu yıldızlı gecede bir kereliğine de yıldızların seni izlediğine inan. Bil ki, bir gün geriye dönüp baktığında yaptıklarına değil, yapamadıklarına pişman olacaksın. O yüzden durma, dudaklarını arala, içinde tutduğun ne varsa bağırıncasina fısılda.
Sayfa 188
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hani bazı binalar vardır, bütün ışıkları sönmüşken tek bir katının ışığı sabaha kadar yanar. İşte biz o sabah kadar yanan ışıklı evde yaşayanlariz. Uyumayan, uyuyamayan, içinde bir yerde hep düşünen, düşündükçe düşünenleriz biz. İşin içinden çıkamayan, çıkmadıkça daha çok hapsolan, hiçbir şeyi kendi içinde halledemeyenleriz biz.
Sayfa 162
Sen. Evet sen. Bunu okuyan gözler, bunu okuyan dudaklar, bunu okuyan sen. Sana bir şey söylemek istiyorum, ne kadar güzel bir ruhun olduğunun farkında mısın? Çok üzüldün, çok kırıldın, inan bana ben de çok üzüldüm, ama geçecek. Bu yüzden sana hitap etmek istedim, çünkü biz seninle kardeşiz. Acı kardeşi... Bil ki sen yalnız değilsin. İçin ne kadar acısa da şunu bil, insan tek başına diye yalnız olmaz. Çok güzel ruhun var. Ruhunu sev. Ne kadar tek başına olursan ol, yalnız olmadığını bil. Sen varsın, ruhun var, ben varım, bizler varız. Tek başımızayız ama asla yalnız değiliz. Ve asla olmayacağız
Sayfa 135
- Neler yaptın bensiz? ~ Ağladım. - Hep mi? ~ Hep ağladım. Sen neler yaptın bensiz? - Seni bekledim. ~ Hep mi? - Hep bekledim
Sayfa 134
Bazen gözünüzden gözyaşı akmaz ama içiniz ağlıyor gibi hissedersiniz ya hani, bilin ki o an içinizdeki her bir hücreniz ağlıyor. İçiniz ağlıyor sizin için, bizzat sizin için. Size üzüldüğü için. Şimdi, kendinizi üzmeden, toparlamaya başlamadan önce bir kez daha düşünün. Yalnız değilsiniz, içinizde sizin için endişelenen koskoca bir dünya var...
Sayfa 119