Arzu ツ

Kendi kimliğimizi kazanmak için ardı ardına savaşlar verirken deneyimli bir savaşçı değil, sadece çocuktuk.
Reklam
Biraz haklı sanki :/
Kendini küçümsemenin kimseye faydası yok. Çevrendekiler kendini güvensiz hissetmesin diye küçülüp durmanın aydınlanmakla ilgisi yok.
Bişi korkutan karanlığımız değil, ışığımız.
Bir kadın içsel olarak değerli olmadığını hissettiğinde, hiçbir şeyi hak etmediğine inanır ve başarıyı ya da tanınır olmayı kabul edemez.
Başarılarınızdan ve marifetlerinizden gurur duymak narsistik bir durum değildir. Övünmeniz gerekmez ama kendinize hak ettiğinizi de vermelisiniz.
Reklam