Arzu ツ

Reklam
:( Üzdü
Kızlarını görmezden gelen ya da az ebeveynlik yapan anneler onlara rehberlik, duygusal destek veya empati sunmazlar. Duygularını sürekli olarak küçümser ve inkar ederler.
Haklısın valla Erasmus bey :)
Ömrünüzde yaptığınız güzel ve hoş ne varsa bunu deliliğe borçlusunuz.
İnsan kendinden nefret ederse birini sevebilir mi? Kendi kalbiyle barışık olmazsa başkalarıyla iyi geçinebilir mi?
Reklam