İstesem de kaçamam ben.”
“Neden?”
“Nerede durmak istediğimi biliyorum ben, ondan.”
“E hani özgürlüktü bu? Tekrar kaçabilirsin, demek.”
Gülümsedi. “Özgürlük bazen göz göre göre tutuklu kalmak da olabilir."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Olacak, her şey yavaş yavaş yoluna girecek."
Onun tesellilerine alışmak bile isteye zehir içmekti ve ben susuz kalmış hissediyordum kendimi. Umutlara tutunmak daha çok acıtmaz mı insanın canını? Bile isteye bir intihar bu.
Fizyolojik tedaviler basit anne. Ya kesip atıyorsun ya da ilaçla iyi ediyorsun. Ruh öyle değil ama. Onun iyileşmesi ya uzun sürüyor ya da hiç iyileşmiyor.