Kitap, belki de bir çoğumuzun hayatında yapmak isteyip de yapamadığı ya da yaptığı halde sonunda pişman olduğu, acaba şöyle olsaydı, şöyle yapsaydım nasıl olurdu? Diye sorduğu soruya bir cevap niteliğinde. Kesinlikle okunması gereken bir kitap çünkü ana karakterin yerine kendimizi koymamak mümkün değil.