İlk kez o gün görmüştü
Bu gözler cemali'ni
Masum bir bakış
Tatlı sevimli bir gülüş
Yüreğimin en ücra kıyısında
Bir güneş açmış âdeta bir
Bayram Eda'sı ile
Çoşuyor içim kıpır kıpır
Mutluluk, huzur, sevgi
Dedikleri benim daha önce
Hiç hissetmediğim
Hiç bilmediğim
Duygular ile tanıştım sayende
Sonra hayatın acı gerçeğini
Yüzüme bir tok inercesine
Yaşadım..
Umut beslemek yıkar insanı
Belkide hiç çıkmasaydın
Karşıma aşk denilen
O pişmalığı yaşamak zorunda
Kalmazdım...!