Bir zamanlar çok mutluyduk
Çocukların, kadınların, insanların
Rahatça gezip eğlenebildiği
Sokaklar'da caddelerde
Hep çocuk sesleri yükselirdi
Bir çocuk gördüğümüzde
Onu güldüre bilmek için türlü
Şaklabanlık yapardık şimdi annesi babası yanlış anlamasın diye çocukların yüzüne bakamıyoruz bizden çok şey çaldınız lanet olsun...