AsafLı

AsafLı
@AsafLi
Hem bunları ne çıkar anlatsam bir dizeye? Hisler kambur oluyor dökülünce heceye..
Ama unutma ki bu aşağılık dunyadasın, çoğu zaman kötülüğü baştacı edip, iyiliği çılgınlık sayan dünyada.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gel gidelim en tatlı yüzümüzle boyayalım gözünü herkesin; Kalleş bir yüreği kalleş bir yüz gizlesin.
istemekte yiğit, yapmaya gelince korkak.