" Sen istiyorsun ki birine alışma kimse de sana alışmasın , sen hep tek başına halletmişsin çünkü kimseye ihtiyaç duymamışsın "
Beynimin içinde binlerce kez döndü durdu şu cümle ...
Şöyle dedim aynaya bakıp ;
Şu kadar kelimeyle izah edilecek kadarsın , canın çıksa da kimseye ağzını açıp tek kelime etme. İncinen yerlerinden ben öperim gerekirse sana zırh bile olurum ay yüzlüm ...