Kevser

Nefreti yenebilmek için en iyi yol, nefret, öfke değildir. Nasıl ki öç almak da açılan yaraları sarmaz.
Sayfa 83·Kitabı okudu
Reklam
Yaranmak için elimden geleni yaptığım halde beni ille de sevmeyen kimseleri ben de sevmemeliyim. Beni haksız yere cezalandıranlara karşı gelmeliyim. Doğal bir şey bu; beni sevenleri sevmek kadar ya da hak ettiğim cezaya boyun eğmek kadar doğal.
Sayfa 82·Kitabı okudu
Acımasız, haksız olanlara da iyi davranır, boyun eğersek, kötülere fırsat vermiş oluruz. Bu kez kötüler hiçbir şeyden korkmadıkları için iyi olmaya çalışmazlar, gitgide daha kötü olurlar.
Sayfa 82·Kitabı okudu
Bugünüm belirsiz, yabancıydı, geleceğim üzerine de hiçbir bildiğim yoktu.
Sayfa 71·Kitabı okudu
Benim hayatımda “BİLE”, böyle, güneşin parladığı zamanlar oluyordu.
Sayfa 58·Kitabı okudu
Reklam