Duygularımız ile var oluruz..Duygularımız bizimle konuşur,bizi bize anlatır..Bir müzik,belki bir şiir gibidir..Eğlendirir,ağlatır,bazen konuşturur.Bazen bir balık teknesi gibidir.Ara sıra bir deniz dalgası,hatta bir evin mahzenidir.Geçmişi hatırlatır,geleceği düşündürür.Merdivenlerinde,avlusunda dolaştığın yer duyguların olur çıkar.Beyazın en güzel tonudur,yüreğimizi temizler..Bazen bir anason dalıdır,nazik ve şefkatli,incitmeyin.Sana anlatır nerden geldiğini.Sohbet eder,en yakın dostun olur.Duygularımızın kıymetini bilmek ve ona ulaşmak gerekir.Duygularımızı hakkıyla yaşamak kaybetmemek dileğiyle..🍃