Kin tutmam, gereksiz yüktür. Ama iyi hatırlarım. Küçücük bir iyiliği, yanımda olanı olmayanı, bahanelere sığınanları ya da bahaneleri umursamayını unutmam, yapanı gözümde büyütürüm. Belki de bu yüzden hep iyi insanlara denk geliyorum; iyi duygular, İyilikleri mıknatıs gibi çekiyor. 😇🙏✨