"Birçok şeyi görmezden gelmeye başladım. Ve bunun için asla pişman değilim. Ufak tefek detaylar bile benim için çok önemliydi ama şimdi pek değeri yok. Hatır gönül diye diye kendimi hiç etmişim. Değeri, vefası, güzelliği, anısı var diye diye kendimi kaybetmişim. Artık gereği yok. "
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Geceye bir söz..
Bak kuşlara, çırpınmayana gökyüzü verilmiyor, demişti şair...
Yeşermek isteyen tohum toprağa düşmeden boy vermiyor. Bak bebeklere, emekleyip, düşe kalka büyüyor. Cefa çekmeden gönül, sefa çekip harman olmuyor...