Gülbeşeker

Ey tanışık olduğum, Ben sensiz yabancıyım. Sensiz sokaklar dostum..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, yine aynı şekilde fakat her şeyden habersiz yaşayıp gidecektim. sen bana dünyada başka bi hayatın da mevcut olduğunu, benim bir de ruhum bulunduğunu öğrettin."
Sevgilimi çok seviyorummmm... Berkay'ımı çok seviyorumm
Şu anda "dinleniyor muyum, dağılıyor muyum?" emin değilim...
"her şeyi olabilecek en yoğun haliyle hissederim ve sonra hiçbir şey hissetmem."