ibozkurt

Evren içimizdedir dışarda deneyimlediklerimiz yalnızca bir yansımadır.
Sayfa 204·Kitabı okudu
Reklam
Kendimizi yargılamasaydık başkalarını suçlamaya daha az ihtiyacımız olurdu.
Sayfa 204·Kitabı okudu
Dünyada gördüğümüz sorunların başkalarına değil kendimize yönelik yargı veya nefretten kaynaklandığı sonucu çıkıyor..
Sayfa 204·Kitabı okudu
Bütün yargılamaların, nefret duyuşların, kıskançlıkların ve korkuların insanların kendi yüceliklerini fark etmemelerinden kaynaklandığını hissettim.
Sayfa 203·Kitabı okudu
Oluş, ruhumuzdan yaşamak anlamına gelirve bir izin verme durumudur. Yargılamasız, olduğumuz şey ve kişi olmaya izin vermemiz anlamına gelir.
Sayfa 202·Kitabı okudu
Reklam