Dünyanın kötülerle dolu olduğunu düşünüp küsme, herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama! Kendini koru yavrum, insanlara karşı kendini koru!
Hastayken ne güzel oluyor etraf durgunlaşıyor, ağırlaşıyor; zaman varken değerlendirmek istiyor lakin kitap okuyamayacak kadar halsizleşiyor insan. Herkesden ıraksın kitaba yorgunluktan yanaşamıyorsun bu koyuyor işte...
“Fyodor Dostdoyevski, insanın ancak acı çekerek olgunlaşacağını söyler. Bu açıdan bakınca İstanbul'un benim hayatımda çok önemli bir yeri var. Çünkü ben bu şehirde olgunlaştım.”