Sokağın taşları senden daha sadık.
Adımlarımı susturmaya çalışıyorum ama her çakıl tanesi adını fısıldıyor kulağıma. Bu şehrin geceleri suskun ama içim konuşuyor. eski bir taş binanın gölgesinde yürürken, kalbim arkamda kalmış bir hatırayı çekiştiriyor peşimden. Seninle yürüdüğüm o bir akşamı hatırlıyorum. Gerçekte var mıydı, yoksa ben mi uydurdum bilmiyorum. Ama adı bile yok içimde bıraktığın o sahnenin. Sadece his. Sadece sen.
Her sokak lambasının altından geçerken başka bir halini görüyorum senin. Birinde kahkaha atan halin, birinde sırtını dönüp gidişin, birinde bana dokunduğun gece... Hepsi aynı anda üzerime çöküyor ama artık ezmiyor. Zaman her şeyi inceltiyor, acıyı bile. Şimdi sadece buruklukla gülümsüyorum. Seni hatırlamak artık batmıyor, sadece biraz serinletiyor gecemi.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Adını unuttum demedim. Sadece içimdeki yerini türbe yaptım. Bordo bir tabelayla işaretledim. Hâlâ arada durur, geçerim önünden. Ama içeriye her giriş, biraz daha sessiz oluyor.