ASİ RUH

En güzel köprü, gönüller arasında kurulandır. En güzel göz, her şeye sevgiyle bakandır. En güzel söz, yalansız olandır.
Reklam
İyi geceler
Bir gün bir yerde tekrar karşılaşırsak eğer, benimle yeniden tanış...
"Ben bir şeyi hiç mi hiç az sevemedim, hele orta hiç sevemedim. Hep çok sevdim."
“Bana sorarsanız tam bir mutluluk yoktur bu hayatta. Yani nasıl desem herkesin kendine göre bir derdi vardır. Kime sorsan hep bişeyler yarım, hep bişeyler eksiktir. Hani demiş ya adam, “kiminin ekmeği bayattır, kimininse pırlantası ufak”. Bana da sorsan yarım bir battaniye gibidir hayat. Üstünü çekersin, ayakların üşür; ayaklarını çekersin, kolların üşür. Ne tarafı çekersen çek, hep bi tarafın açıkta kalır…” ~~ Huzurlu Geceler~~
Herkes gibi biriydim önceden, normaldim, aksiydim, şendim, bir sürü planım vardı ve birden birşeyler oldu. Bir şeyler oldu ve yabancı oldum. Başka herhangi birine yabancı olmaktan çok daha fazla kendime yabancı oldum...
Reklam