ASİ RUH

“Bana sorarsanız tam bir mutluluk yoktur bu hayatta. Yani nasıl desem herkesin kendine göre bir derdi vardır. Kime sorsan hep bişeyler yarım, hep bişeyler eksiktir. Hani demiş ya adam, “kiminin ekmeği bayattır, kimininse pırlantası ufak”. Bana da sorsan yarım bir battaniye gibidir hayat. Üstünü çekersin, ayakların üşür; ayaklarını çekersin, kolların üşür. Ne tarafı çekersen çek, hep bi tarafın açıkta kalır…” ~~ Huzurlu Geceler~~
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Herkes gibi biriydim önceden, normaldim, aksiydim, şendim, bir sürü planım vardı ve birden birşeyler oldu. Bir şeyler oldu ve yabancı oldum. Başka herhangi birine yabancı olmaktan çok daha fazla kendime yabancı oldum...
Bir sızı duyacaksın olmadık zamanlarda. Sızlayan yerini bilmeden. Anılarda çarpacak yüreğin. O sızı benim. Tanımayacaksın...!
Kötülüğe iyilikle karşılık veriyorsam Bu kötülüğe gücüm yetmediğinden değil , Kendime duyduğum saygım gereğidir.. Dahası tercihimi iyilikten yana kullanmak istediğimdendir... Kırılınca laf sokmak yerine sükutu tercih ediyorsam, Bu duyan gören Allah'a olan güvenimdendir.. Dobralık adı altında haddini aşan insanlara Uzun cümleler kurmak yerine İçimden gülüp geçiyorsam bu karşımdakinin Uzun cümleleri hak etmediğini bildiğimdendir... Çok bilmişliklere karşılık vermek yerine Dinliyormuş gibi yapıyorsam , Bu da babamın bana verdiği altın öğüdünü dinlediğimdendir... Aman çocuğum boş konuşanlara Gücünü özünden değilde başka şeylerden alan Üstünlük taslayınca üstün olduğunu sananlara Kafa yorma çünkü değmez gücünü tüketmeye... Nerede susacağını bilmek kadar güzel bir şey yok şu hayatta unutma... Bırak seni istedikleri şey sansınlar Seni sen bildikten sonra Birde Yaradan kimin ne düşündüğünün ne önemi var... Ve unutma , Seni yendiğini yada yerdiğini sananlar aslında