Ya of tam çayı demledim misafir geldi. Kardeşim çok değil iki dakika daha erken gelemez miydiniz yaa? Üç kişilik çay demledim kime yetecek? Bir buna çok sinir oluyorum bir de yemek esnasında gelen misafire.
Arkadaşım napıyorsun yazmış, inşallah buluşmak falan istemez. En son yürüyelim mi dediğinde dizim acıyor demiştim ve hâlâ geçmedi, şu an tekrar aynı şeyi söylersem bahane uyduruyorum sanar....