Bir yandan SGK borcum darlıyor, diğer yandan Türk Telekom taahhüt süren bitiyor yenile diye darlıyor. Lütfen sırayla gelin, maddi olarak bu kadar gücüm yok sadece kahve param var benim sjdjxj Ayrıca taahhüt falan yenilemek istemiyorum yaa en ucuz tarife 360 lira. Ne bu soygunculuk kardeşim?