Mezuniyet fotoğraflarıma bakarken 2020-2021 yazdığını gördüm. Nasıl yaa mezun olalı nasıl üç yıl olmuş olabilir? Ben hâlâ geçen sene mezun olmuş gibi hissediyorum...
Cumhuriyet dönemini tekrar ediyorum da Nazım Hikmet'in sadece belli başlı özelliklerini yazmışım, eserlerini not almamışım. Özgüvenim gözlerimi yaşarttı. Hafızana şu şekil güveneceksin işte sjdndn (muhtemelen erindim)
WhatsApp grubumuzdaki görevlerim:
1:Erkek kardeşimin attığı esprili videolardaki espriyi kız kardeşim ve ablama açıklamak.
2:Ablamın attığı uzun ses kayıtlarını veya çok konuştuysak ne konuştuğumuzu erkek kardeşime özetlemek.