Asiye

Asiye
@Asiyee__
Akşam 6'dan sonra yemek yememeyi sistemli hale getiren insanlar nasıl hayatta kalıyor ya? Bugün 18.30'da yedim akşam yemeğini ve şu an midem sabah olsa da yemeğe kavuşsam diye ağlıyor...
Reklam
Arkadaşımla mesajlaşıyoruz, sanki dünyanın en önemli konusunu konuşuyormuş gibi dinlediğim şarkıyı kapattım mesaja kendimi veremiyorum diye sjdmxn
Bugün kütüphanede ders çalıştım ve 6.sınıftan beri ilmek ilmek işlediğim kariyer planım her an değişebilir, öyle büyülendim djdsdlzmz
Konu çalıştıktan sonra test çözmek... Bu kadar keyif aldığım çok az şey var ya bayılıyorum test çözmeye
Benim toksiklik....