Küçümseyici yorumlar varmı bilmiyorum ama kitap o kadar iyi ki küçümsenmeyi asla hak etmiyor. Okunulması gereken muhteşem bir kitap .. O kadar harika bir şekilde yazılmış ki olayları ben yaşıyormuşum gibi hissettim..
Beni etkileyen alıntılarından biri
- Bir ilaç veriyorlar bana seni unutmam için, delirmiş olmalılar.”
-Bu hayatta en sevdiğim insanı sigara içtiği için kaybettim.
seni ise içtiğin her sigara izmaritini saklayarak sevdim.”