Tamam o kadar kusursuz değil, mantık hataları var, işlenen konu orijinal değil ama, yazarın betimlemeleri, kalemi eşsiz. Okurken bazen dehşete düştüğüm oldu. Bu duyguyu nasıl bu kadar güzel anlatabilir diye. Sadece eleştirecek tek noktası var yazarın kalemi kendini çok tekrar ediyor 'duvarların arkasındaki doğa' 'gözleri çimen yeşili olan ediz ' gibi cümleler çok tekrar edilmiş ki bu okuyucuyu bir yerden sonra sıkıyor. Okurken çoğu yerde duygudan duyguya girdim. Kalbimin delicesine attığımda oldu, kitaba sinirlenip insanlara çattığım da oldu, karaktere üzülüp kahkaha attığım da oldu. Genel olarak okuduğum en güzel kitaplardan biriydi. Hissettirdi ve yaşattı