ilk kitabı beğenip ikincisini alanlardanım. Lakin bu kitap beni hiç tatmin etmedi. Sadece aşk ve duygusallık yoğunlukta....ilk kitabın kurgu olayları , heyecanı hiç yok. tamamen ergenlere ithafen yazılmış ikinci kitap sanki....sadece Beren ve James in aşkı var bu kitapta başkada birşey yok