📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Anladım ki yol yok, çeşme batık, hayal boş
Anladım ki kül tablası delinmiş
Ceplerimi acıyla doldurmuşum
Anladım ki bu çağ kızıl kıyamet
Umrunda mı sanki ben varmışım, yokmuşum
Olmuyor bir türlü; Saat hep aynı
Dakikalar aynı, saniye aynı
Sen aynısın
Ben aynı
Kurşunlar aynı
Uzaklık, yakınlık, dağlar ve çöller
Bir ceylanın gözlerindeki korku
Karıncanın ayağındaki umut
Kum fırtınası aynı
Mektup yazar
Haber güvercinleri uçurur
Telgraf çekerdim
Sen hâlâ sabır tespihleri gönderirdin
ötelerden
Gam çekerdim, dert çekerdim
Öyle çok yüz vardı ki etrafımda
hangisine baksam, yalnızlık çekerdim
Sonra kendimi çekerdim kılcallarından dünyanın
Bırakırdım bir dere kenarına
Dikkat çekerdim
Yürürdüm açılmamış kuyularına ömrün
Kurak bir insanlık için
Âbı hayat çekerdim
Senin hiçbir zaman bilmeyeceğin
Ne yükler çekerdim
...