Günün sonunda o masadan iyilerin mutlu kalktığını,kötü kalpli, kibirli , düşman , olanın günün sonunda kaybettiğini, sonunda içten, samimi gülüşlerin kazandığını biz çocukluğumuzda öğrendik.
Çocukluğunda bir kış sabahıydı... Mandalina kokusu ,televizyonda " SİHİRLİ ANNEM"...