Altın Orman

Altın Orman
@Aslin_13
Saygı koparsa, sevgi tutunamaz...
Seni saklayacağım inan yazdıklarımda, çizdiklerimde,şarkılarımda sözlerimde. Sen kalacaksın kimse bilmeyecek ve kimseler görmeyecek seni, Yaşayacaksın gözlerimde. Sen göreceksin duyacaksın parıldayan bir sevi sıcaklığı, Uyuyacaksın, uyanacaksın, bakacaksın gökyüzünde.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsan büyüdükçe içinde ki boşlukta büyüyor, tıpkı bir pazıl gibi bir parçası hep eksik kalıyor. Kimi bir insanla tamamlamaya çalıyor, kimi bir kuşla, kimi bir parça sevgiyle. Dolduramadık içimizdeki boşluğu, ne bir şiirle nede şiirleri anlayacak biriyle...🌼🌼
Belki bir gün...
🌼🌼🌼🌼
Doğanın en güzel, tabloların en özel çizimidir gökyüzü.