Aslışah DEMİRKILIÇ

Aslışah DEMİRKILIÇ
@Aslisah9507
Demişti Yaşar Kemal. Epey yüreğime bastırmıştım bu sözü. ''İnsan bir defa birine geç kalır. Ve bir daha hiç kimse için acele etmez...''
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yahya Kemal 'Birçok gidenin her biri memnun ki yerinden / Birçok seneler geçti; dönen yok seferinden' derken yanılıyor muydu.?.