Derinliklerinde yaşayan Kabus'un masallarıyla büyümüş bir kızın masalsı ve "kulağa ürkütücü gelen" hikayesi. Oldukça beğendiğim bir seriyi. Güzel sonlandı. Yazarın seriyi uzatmadan iki kitapta bitirmesi de oldukça iyiydi çünkü bu kitap bu şekilde bir sonu hakediyordu.
Oldum olası Canavarları çok severim ve onlara hayranımdır. Elimde pençelerin olmasını ve Kabus gibi bir canavarımın olmasını hayal ederek okudum satırları.
"Bir zamanlar ormanın derinliklerinde gölgede kalmış, zeki ve iyi bir kız yaşardı. Bir de kral vardı. Sihre hükmeden ve kadim kitabı yazan, değnekli bir çobandı bu Kral. İkisi birlikteydi, bu yüzden ikisi de aynıydı. Kız, Kral ve dönüştükleri canavar."